Loading...
Mano init

Kodėl neveikia internetas telefone?

Šiuolaikinis pasaulis be interneto jau nebeįsivaizduojamas. Susidūrus su įvairiais trikdžiais, pvz., telefone, mūsų kasdienė rutina gali sugriūti per sekundę. Tokiu atveju socialiniai tinklai, elektroninis paštas ar mėgstama muzika tampa nepasiekiami. Tačiau dėl kokių priežasčių taip nutinka? Kodėl neveikia internetas telefone? Tai lemia skirtingos priežastys, pvz., ryšio problemos, netinkami tinklo nustatymai, neveikiantis maršrutizatorius ir pan. Šiame straipsnyje dažniausias problemas aptarsime kiek plačiau, taip pat patarsime ką daryti, jeigu telefone neveikia internetas. 

Telefone neveikia internetas – galimos priežastys

Kodėl telefone neveikia internetas? Tokią problemą galėjo sukelti skirtingos priežastys:

  • Išnaudotas duomenų limitas. Gali būti, kad išnaudojote turimą duomenų planą. Patikrinkite jo likutį arba susisiekite su savo mobiliojo ryšio operatoriumi;
  • Ryšio problemos. Įsitikinkite, kad telefonas prijungtas prie „Wi-Fi“ tinklo. Išjunkite ir vėl įjunkite lėktuvo režimą. Pabandykite perkrauti patį telefoną;
  • Netinkami tinklo nustatymai. Interneto nebuvimą gali lemti neteisingi APN (Access Point Name) nustatymai. Atkurkite numatytuosius nustatymus arba įveskite tinkamus duomenis, kuriuos pateikia Jūsų operatorius;
  • Maršrutizatoriaus problemos. Perkraukite maršrutizatorių. Jeigu internetas vis tiek neveikia, patikrinkite, ar kiti įrenginiai gali prisijungti prie to paties tinklo;
  • Programinės įrangos klaidos. Pabandykite išjungti ir įjungti telefoną. Jeigu internetas vis dar neveikia, gali reikėti atnaujinti visą operacinę sistemą;
  • VPN arba antivirusinės programos. Kartais VPN arba saugumo programos gali blokuoti ryšį. Pabandykite patikrinti jų nustatymus;
  • Sugedusi SIM kortelė. Išimkite ir vėl įdėkite SIM kortelę. Galima išbandyti ją kitame telefone. 

Žinoma, įvairių priežasčių, dėl kurių neveikia internetas telefone, gali būti gerokai daugiau. Visgi tai pagrindinės problemos, su kuriomis susiduriama dažniausiai. Jeigu patiems priežasties nustatyti nepavyksta, kreipkitės į specialistus. 

Ką daryti, jei neveikia internetas Android telefone?

Pirmiausia patikrinkite, ar turite naujausią įrenginio programinės įrangos ir susijusių programėlių versiją. Jeigu ne, tuomet rekomenduojama vadovautis šiais žingsniais:

  • Eikite į „Nustatymai“ ir „Programinės įrangos naujinimas“;
  • Tuomet spauskite „Atsisiųsti ir įdiegti“. Vykdykite ekrane pateiktas instrukcijas.

Tokiu būdu atnaujinsite įrenginio programinę įrangą. Kitas žingsnis – patikrinkite, ar telefone apskritai įjungti mobilieji duomenys. Tai padarysite perbraukę ekraną žemyn nuo viršutinės dalies.  

Jei mobilieji duomenys įjungti, tačiau internetas vis tiek neveikia, pereikite prie kito žingsnio. Rekomenduojama pabandyti įjungti ir išjungti telefoną. Jeigu šis žingsnis taip pat nepadėjo, pamėginkite iš naujo nustatyti tinklo nustatymus:

  • Spauskite „Nustatymai“ ir „Bendrasis valdymas“; 
  • Pasirinkite mygtuką „Atkurti“;
  • Pasirinkite „Iš naujo nustatyti tinklo nustatymus“.

Jeigu išbandėte visus veiksmus, tačiau internetas vis tiek neveikia, rekomenduojama patikrinti ar neišnaudojote turimo duomenų plano. Galite pabandyti susisiekti su savo mobiliojo ryšio operatoriumi. Bet kokiu atveju, jeigu patiems susitvarkyti nepavyksta, neatidėliokite ir kreipkitės į specialistus, mat tai padės sutaupyti nemažai Jūsų laiko. 

Ką daryti, jei neveikia internetas iPhone telefone?

Jeigu internetas neveikia iPhone telefone, pirmiausia pabandykite įjungti ir išjungti lėktuvo režimą. Tai padaryti galite pirštu perbraukę per ekraną iš viršutinio dešiniojo kampo žemyn arba iš apačios į viršų, priklausomai nuo telefono modelio. Taip pat pamėginkite įjungti ir išjungti patį įrenginį.

Jei internetas vis tiek neveikia, įeikite į nustatymus ir spauskite „Mobilieji duomenys“, tuomet „Mobiliojo tinklo duomenys“. Čia pakeiskite APN nustatymus pagal savo mobiliojo ryšio operatoriaus nurodymus (dažniausiai juos galima rasti internete) arba susisiekite su konsultantais. 

Taip pat rekomenduojama patikrinti programinės įrangos atnaujinimus. Tai padarysite įėję į „Nustatymai“, tuomet „Bendrieji“ ir paspaudę „Programinės įrangos atnaujinimas“. Jeigu matote, kad egzistuoja nauja versija, rekomenduojama ją atsisiųsti. 

Dar vienas metodas, kurį galite pamėginti – išimkite SIM kortelę iš telefono ir patikrinkite, ar ji nepažeista. Tuomet įdėkite kortelę atgal. Įsitikinkite, kad ji įstatyta tinkamai. 

Tačiau, jeigu išbandėte visus patarimus, o internetas vis tiek neveikia, rekomenduojama pamėginti susisiekti su savo mobiliojo ryšio operatoriumi. Tokiu būdu sutaupysite nemažai laiko, be to, profesionalai greičiausiai žinos atsakymus į visus Jūsų klausimus. 

Ką daryti, jeigu neveikia Wi-Fi telefone?

Ką daryti, jeigu neveikia „Wi-Fi“ telefone? Pabandykite pasinaudoti šiais patarimais:

  • Įsitikinkite, kad „Wi-Fi“ telefone apskritai įjungtas;
  • Pabandykite įjungti ir išjungti lėktuvo režimą;
  • Pamirškite „Wi-Fi“ tinklą ir prisijunkite iš naujo. Tai padarysite nuėję į nustatymus ir paspaudę „Wi-Fi“. Čia pasirinkite tinklą ir spauskite „Forget This Network“. Tuomet iš naujo prisijunkite ir suveskite slaptažodį;
  • Pabandykite perkrauti tiek telefoną, tiek maršrutizatorių;
  • Patikrinkite, ar „Wi-Fi“ veikia kituose įrenginiuose, pvz., kompiuteryje arba planšetėje. Jeigu ne, tikėtina, kad problema yra maršrutizatoriuje arba paslaugų tiekėjo ryšyje;
  • Pabandykite atstatyti tinklo nustatymus. Tikslios instrukcijos priklauso nuo telefono, kurį naudojate, modelio. iPhone įrenginyje spauskite „Bendrieji“, tuomet „Perkelti arba atstatyti iPhone“, tada „Atstatyti“ ir „Atstatyti tinklo nustatymus“. Android įrenginyje spauskite „Nustatymai“, tuomet „Sistema“ ir „Bendrieji Nustatymai“. Pasirinkite „Atkurti nustatymus“ ir „Atstatyti tinklo nustatymus“. 
  • Patikrinkite, ar nereikia atnaujinti telefono programinės įrangos;
  • Jeigu nei vienas iš aukščiau nurodytų patarimų nepadėjo, rekomenduojama kreiptis į specialistus. 

Jeigu susidūrėte su problema, kai neveikia INIT internetas, rekomenduojame pasinaudoti aukščiau esančiais patarimais arba susisiekti su mumis. 

    Domina išsamesnė informacija?

    Palikite savo kontaktus ir mes su Jumis susisieksime per artimiausias 2 darbo valandas.