Loading...
Mano init

Kaip pajungti internetą telefone?

Be interneto savo kasdienybės greičiausiai neįsivaizduoja daugelis žmonių. Jis padeda bendrauti su artimaisiais, stebėti įvairias naujienas ir pan. O kaip pajungti internetą telefone? Tai padarysite nuėję į „Mobile Data“ nustatymus savo telefone ir įjungę mobiliuosius duomenis. Priklausomai nuo išmaniojo modelio, nustatymai gali šiek tiek skirtis. Taigi, skaitykite straipsnį toliau, o mes kiek plačiau aptarsime instrukcijas. 

Interneto pajungimas telefone: žingsnis po žingsnio

Kaip telefone pajungti internetą? Pirmiausia įsitikinkite, kad tikrai turite aktyvų mobiliojo interneto planą. Jeigu taip, tuomet galima pereiti prie šių žingsnių:

  • Android telefonas. Eikite į „Settings“, tuomet „Connections“ arba „Network & Internet“, tuomet „Mobile Data“ ir įjunkite duomenis;
  • iPhone telefonas. Eikite į „Settings“, tuomet „Mobile Data“ ir įjunkite mobiliuosius duomenis;
  • Pasitaiko atvejų, kuomet telefono interneto nustatymai (APN) yra neteisingi. Tai gali sukelti ryšio problemų. Ką tuomet daryti? Jeigu turite Android telefoną, eikite į „Settings“, tuomet „Connections“, vėliau „Mobile Networks“ ir „Access Point Names“. Čia galite matyti Jūsų operatoriaus interneto nustatymus. Jeigu reikia, paspauskite „Add“ ir įveskite APN duomenis, kuriuos gavote iš operatoriaus. Turint iPhone telefoną, reikia nueiti į „Settings“, tuomet „Mobile Data“ ir „Mobile Data Network“. Čia galite įvesti APN nustatymus. 

Ką daryti, jei nepasijungia internetas telefone?

Mobilūs duomenys gali neveikti dėl skirtingų priežasčių. Taigi, natūralu, kad problemų sprendimai taip pat skiriasi. Rekomenduojama pradėti nuo paprasčiausių žingsnių ir, pavyzdžiui, perkrauti telefoną arba įjungti/išjungti skrydžio režimą. Taip pat patikrinkite anksčiau jau aptartus APN nustatymus. Įvairių sprendimų egzistuoja ir daugiau, tačiau, jeigu patiems problemos išspręsti nepavyksta, susisiekite su interneto operatoriumi. 

Susisiekite su interneto operatoriumi

Pirmiausia rekomenduojama įsitikinti,  jog tikrai turite aktyvų duomenų planą, kurio limitas nėra pasibaigęs. Jeigu naudojatės Init interneto paslaugomis, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo centru. Internetas telefone gali neveikti dėl skirtingų priežasčių, tačiau mūsų konsultantai padės išspręsti iškilusias problemas ir surasti geriausią sprendimą esamoje situacijoje. 

Perkraukite telefoną

Tai skamba kaip itin paprastas būdas, tačiau jis tikrai gali pagelbėti sprendžiant įvairias problemas, įskaitant neveikiantį internetą. Kaip? Perkraunant telefoną iš naujo paleidžiama jo operacinė sistema, taip pat uždaromos visos fone veikiančios programos. Tai atlaisvina išmaniojo resursus ir atkuria normalią veiklą. 

Įjunkite ir išjunkite „Skrydžio režimą“

Skrydžio režimas (angl. Airplane mode) yra funkcija, kuri išjungia visus telefono ryšius – mobiliuosius duomenis, WiFi, Bluetooth, GPS ir pan. Tai naudinga ne tik skrendant lėktuvu, tačiau ir sprendžiant įvairias problemas. Tad, jeigu susidūrėte su neveikiančiu internetu, rekomenduojama pabandyti įjungti ir vėl išjungti skrydžio režimą. 

Atstatykite tinklo nustatymus

Jei telefone neveikia internetas, tinklo nustatymų atstatymas gali atkurti normalų ryšio veikimą. Kaip tai padaryti? Vadovaukitės šiais žingsniais:

  • Android telefonas. Eikite į „Settings“, tuomet „General Management“ arba „System“, spauskite „Reset“ ir pasirinkite „Reset Network Settings“. Jums gali reikėti įvesti slaptažodį ar PIN kodą, kad patvirtintumėte atstatymą. Tuomet telefonas iš naujo nustatys tinklo parametrus. Palaukite, kol procesas baigsis;
  • iPhone telefonas. Eikite į „Settings“, tuomet „General“ ir „Reset“. Pasirinkite „Reset Network Settings“. Tai išvalys visus esamus WiFi, Bluetooth ir mobiliojo ryšio nustatymus. Tikėtina, kad Jums reikės įvesti įrenginio slaptažodį ar PIN kodą, jog patvirtintumėte atstatymo procesą. Tuomet belieka palaukti, kol jis pasibaigs. 

Įsitikinkite, kad APN nustatymai yra tinkami

Jeigu neveikia internetas, rekomenduojama įsitikinti, jog APN nustatymai yra tinkami. Kaip tai padaryti? Jei turite Android telefoną, eikite į „Settings“, tada „Connections“, vėliau „Mobile Networks“ ir „Access Point Names“. Patikrinkite ir, esant reikalui, pridėkite teisingus APN nustatymus. Jeigu turite iPhone telefoną, spauskite „Settings“, tuomet „Mobile Data“ ir „Mobile Data Network“. Čia galite įvesti APN nustatymus pagal Jūsų operatoriaus pateiktus duomenis. 

Patikrinkite, ar nėra įjungti duomenų ribojimai

Kartais telefone gali būti įjungti duomenų ribojimai, kurie blokuoja interneto naudojimą. Kaip juos patikrinti? Jei naudojate Android telefoną, eikite į „Settings“, tada „Connections“ arba „Network & Internet“, tuomet „Data Usage“. Ieškokite „Data Saver“ funkcijos ir įsitikinkite, kad ji yra išjungta. 

Jeigu turite iPhone telefoną, spauskite „Settings“, o tuomet „Mobile Data“. Čia matysite sąrašą programėlių, kurios naudoja mobiliuosius duomenis. Patikrinkite, ar internetas įjungtas prie kiekvienos programėlės. Jeigu ne, tuomet gali būti, kad mobilieji duomenys neveikė būtent dėl šios priežasties.

Kiti sprendimo būdai

Ką dar daryti, jeigu interneto įjungti nepavyksta? Galima pažiūrėti, ar SIM kortelė tinkamai įdėta į telefoną. Jeigu taip, tačiau internetas vis tiek neveikia, kortelę patariama išimti, išvalyti ir vėl įdėti. Taip pat galima pamėginti perjungti tinklo režimą. Bet kokiu atveju, jei nurodyti patarimai nepadeda, rekomenduojama susisiekti su interneto operatoriumi. Tikėtina, kad konsultantai problemą padės išspręsti gerokai greičiau, todėl sutaupys nemažai Jūsų laiko.

    Domina išsamesnė informacija?

    Palikite savo kontaktus ir mes su Jumis susisieksime per artimiausias 2 darbo valandas.