Loading...
Mano init

Ką daryti, jeigu kompiuteryje neveikia laidinis interneto ryšys (naudojamas maršrutizatorius)?

  • Jeigu piktograma nerodoma, patikrinkite, ar programiškai įgalinta Jūsų tinklo plokštė operacinėje sistemoje (skaitykite skiltį „Ar įgalinta kompiuterio tinklo plokštė operacinėje sistemoje?“).
  • Patikrinkite, ar maršrutizatorius yra prijungtas prie elektros tinklo, komplekte esančiu maitinimo bloku.
  • Perkraukite maršrutizatorių. Minutei atjunkite jį iš elektros lizdo.
  • Patikrinkite, ar maršrutizatorius įjungtas. „On/Off“ mygtuku (jeigu toks yra).
  • Patikrinkite, ar įgalinta Jūsų laidinė tinklo plokštė operacinėje sistemoje (skaitykite skiltį „Ar įgalinta kompiuterio tinklo plokštė operacinėje sistemoje?“ .
  • Patikrinkite, ar įvadinis interneto kabelis tvirtai užfiksuotas maršrutizatoriaus WAN lizde, ar dega WAN lemputė maršrutizatoriuje (dažniausiai WAN lizdas skiriasi nuo kitų lizdų spalva pvz. mėlyna).
  • Patikrinkite, ar įvadinis interneto kabelis nėra pažeistas Jūsų bute, ar tvirtai laikosi sujungimuose, jeigu tokie yra.
  • Patikrinkite, ar interneto kabelis tvirtai užfiksuotas kompiuterio interneto tinklo plokštės lizde, o kitas jo galas maršrutizatoriaus LAN lizde. Ar dega naudojamo LAN prievado lemputė maršrutizatoriuje.
  • Jeigu internetas nutrūksta atkarpoje nuo maršrutizatoriaus iki įrenginio, pabandykite kompiuterį prįjungti tiesiogiai prie modemo (jeigu toks yra) arba prie įvadinio interneto kabelio.

Jeigu po atliktų veiksmų interneto ryšys neatsirado, registruokite gedimą, skambindami mums telefonu 19123.

    Domina išsamesnė informacija?

    Palikite savo kontaktus ir mes su Jumis susisieksime per artimiausias 2 darbo valandas.