Loading...
Mano init

Ką daryti, jei nepavyksta išsiųsti ar gauti laiškų?

Patikrinkite, ar taisyklingai nustatyti prisijungimui naudojami parametrai pašto programoje.

Priklausomai nuo naudojamo domeno vardo nurodykite gavimo pašto serverį:

 

Domenas: cablenet.lt

Gavimo pašto serveris (POP3): mail.vinita.lt

Gavimo pašto serverio prievadas (port): 110

 

Domenas: kaunas.init.lt                                       

Gavimo pašto serveris (POP3): mail.init.lt

Gavimo pašto serverio prievadas (port): 110

 

Domenas: dokeda.lt, meganet.lt

Gavimo pašto serveris (POP3): mail.meganet.lt

Gavimo pašto serverio prievadas (port): 110

 

Išsiuntimo serveris nurodomas vienas bet kuriam naudojamam domenui.

Išsiuntimo pašto serveris (SMTP): asmtp.init.lt
Išsiuntimo pašto serverio prievadas (port): 465
Išsiuntimas su SSL („Advanced“ skiltyje prie outgoing server pažymėti SSL)

Išsiuntimas tik su autentifikacija („Outgoing server“ skiltyje pažymėti varnelę „My outgoing server (SMTP) requires authentication“)

    Domina išsamesnė informacija?

    Palikite savo kontaktus ir mes su Jumis susisieksime per artimiausias 2 darbo valandas.






    Slapukų politika

    Sklandžiam ir patogiam svetainės veikimui, Jūsų naršymo patirčiai gerinti bei rinkodarai naudojame slapukus. Jei sutinkate, prašome paspausti mygtuką „Leisti visus“. Norėdami keisti slapukų nustatymus, koreguokite juos pasirinkdami skirtukus kairėje. Daugiau informacijos apie slapukus ir privatumo politiką rasite čia.